Jelastic 5.4 päivitys keskiviikkona 23.5.2018 klo 21.00

Jelastic-palvelussamme on ylimääräinen huoltokatko keskiviikkona 23.5.2018 alkaen kello 21.00.

Huoltokatkon aikana Jelastic päivitetään uusimpaan 5.4 versioon.

Versiopäivitys tulee vastaamaan asiakkaamme toiveisiin mm. seuraavien ominaisuuksien osalta:

Huoltoikkuna kestää arviolta noin kello 12 asti. Tänä aikana Jelasticin hallintapaneeli ja SSH-gateway eivät ole käytössä, eikä muutosten tekeminen Jelastic-ympäristöihin ole mahdollista. Huoltoikkuna ei vaikuta Jelastic-ympäristöjen toimintaan, joten sovellukset toimivat huoltoikkunan aikana normaalisti.

Mikäli palvelussanne ilmenee ongelmia päivityksen jälkeen, pyydämme teitä tekemään vikailmoituksen joko sähköpostilla osoitteeseen vikailmoitus@planeetta.fi tai kotisivujemme vikailmoituslomakkeella.


Päivitys 24.5.2018 klo 10.00:

  • Versiopäivitys on pitkittynyt ja se jatkuu arviolta kello 12.00 asti. Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.

JELASTIC MAINTENANCE WORK ON WEDNESDAY 23TH of May 2018

There will be maintenance break for Jelastic platform on Wednesday 23th of May 2018 starting at 9 PM (UTC+3). Our Jelastic platform will be updated to the latest 5.4 version.

The maintenance window takes approximately 15 hours (12 AM). During the window the Jelastic control panel and SSH gateway are not available and it’s not possible to make any changes to Jelastic environments. The maintenance does not affect the operations of the Jelastic environments so customer applications should function normally during the maintenance.

The maintenance work will not affect your services in any other way and special measures are typically not needed.

If you notice problems after the maintenance window, please create a service request by sending an e-mail message to vikailmoitus@planeetta.fi address.


Update on 24th May 2018 10 AM:

  • Upgrade completion has been delayed and it will be ready approximately at 12 AM. We are sorry for the inconvenience.