Hakukonemarkkinointi (SEM)

Hakukonemarkkinointi (SEM)

Lisää verkkosivusi kävijöitä ja myyntiä näkymällä oikeassa paikassa oikeaan aikaan!

Hakukonemarkkinointi on yksi tehokkaimmista tavoista tavoittaa kohdennetusti asiakkaasi verkossa. Tavoitat kattavasti ne, jotka etsivät tietoa toimialaasi, palveluihisi tai tuotteisiisi liittyen. Hakukonemainonta on täysin mitattavissa. Datan pohjalta tiedämme millainen toiminta tuottaa parhaan tuloksen. Tarkkaan tietoa saadaan reaaliaikaisesti, joten muutokset voidaan tehdä ketterästi ja kampanjan alusta lähtien. Ennen hakukonemarkkinoinnin aloittamista suunnittelemme kanssasi tavoitteet kampanjalle sekä oikeat mainonnan kanavat. Kampanjan aikana analysoimme tuloksia ja kehitämme mainontaa parempien tulosten saavuttamiseksi.

 


Hakumainonta

Hakumainonnan mainokset näkyvät Google-hakutulosten yhteydessä ennen ja jälkeen orgaanisten hakutulosten, kun käyttäjät tekevät hakuja etsivät tuotteita ja palveluja. Hakumainonnassa maksat vain silloin, kun käyttäjät käyvät klikkaavat verkkosivustollesi tai esimerkiksi soittavat mainostasi klikkaamalla. Hakumainonta tehokkaan hakukoneoptimoinnin kanssa nostaa verkkosivusi orgaanista hakusijoitusta.

Miksi ja milloin toteuttaa hakumainontaa?

  • Haluat asiakkaiden löytää yrityksesi, tuotteesi tai palvelusi tietyillä hakusanoilla näkymällä ennen orgaanisia hakutuloksia
  • Haluat nopeasti lisää kävijöitä ja näkyvyyttä markkinointikampanjallesi
  • Olet juuri hakukoneoptimoinut verkkosivusi ja haluat nostaa näkyvyyttä uusilla hakusanoilla

 


Display-mainonta

Display eli näyttömainonta perustuu Googlen Display -verkostoon liittyneiden sivustojen mainosnäyttöihin. Voit valita maksatko näyttökerroista vai klikkauksista. Display-mainoksissa voidaan hyödyntää kuvia, tekstiä tai jopa liikkuvaa kuvaa. Display on parhaimmillaan kasvatettaessa yrityksesi tai palveluidesi tunnettavuutta kohderyhmässä.

Miksi ja milloin toteuttaa display-mainontaa?

  • Kun haluat lisätä yrityksen tunnettavuutta.
  • Kun haluat näyttää kuvia tai liikkuvaa kuvaa mainoksissa.
  • Haluat näkyä muilla verkkosivustoilla, jotka ovat osa Googlen Display- verkostoa ja jotka vastaavat palveluitasi ja tuotteitasi.

 


Videomainonta

Kun käytössäsi on videomateriaalia tehokkain tapa saada sille näkyvyyttä ja katsojia videomainonnan avulla. Videomainoksia toistetaan itsenäisesti tai muun suoratoistovideosisällön joukossa YouTubessa ja kaikkialla Google Display -verkostossa.

Miksi ja milloin toteuttaa videomainontaa?

  • Kun haluat lisätä yrityksesi tunnettavuutta
  • Kun haluat lisää näkyvyyttä ja katsojia (Youtube) videomainoksellesi.

 


Uudelleenmarkkinointi

Uudelleenmarkkinointi on tehokas tapa mainosten näyttämistä henkilöille, jotka ovat jo vierailleet sivustollasi. Jos kävijä esimerkiksi lähtee sivustoltasi tekemättä ostoksia, voidaan hänet tavoittaa uudelleenmarkkinoinnin avulla näyttämällä hänelle tuotteeseen osuvia mainoksia eri laitteissa Display -mainonnan avulla.

Miksi ja milloin toteuttaa uudelleenmarkkinointia?

  • Kun haluat tavoittaa verkkosivullasi käyneet käyttäjät uudestaan Display -verkoston avulla näytettävien mainoksien avulla.
  • Jos verkkokauppasi asiakkaat jättävät ostotapahtumat puolitiehen.

 

Ota yhteyttä!