Teknisiä ongelmia Cloudplatform -ympäristöjen kanssa 4.4.2020 klo 12:15

4.4.2020 klo 12:15

Cloudplatform (Jelastic) ympäristöjemme kanssa on tällä hetkellä vikatilanne aktiivisena, jossa joidenkin asiakkaiden ympäristöjen toiminnassa on ongelmia. Selvitämme asiaa koko ajan ohjelmistotoimittajan kanssa.

Päivitämme tälle sivulle tietoja korjauksen edetessä.


Päivitys 4.4.2020 klo 13:30

Ongelma on saatu ohjelmistotoimittajan toimittamien tietojen mukaan korjattua, mutta varsinaisen juurisyyn tarkempi selvitys on vielä käynnissä. Ympäristöjen pitäisi kuitenkin nyt toimia normaalisti.

Mikäli ympäristönne toiminnassa on ongelmaa pyydämme ensisijaisesti uudelleenkäynnistämään ympäristön Cloudplatformin hallintapaneelistanne ja jos tämä ei auta lähettämään vikailmoituksen osoitteeseen vikailmoitus@planeetta.fi .


Päivitys 4.4.2020 klo 18:30

Olemme käyneet läpi kaikki klusterin palvelimet emmekä ole löytäneet enää vastaamattomia asiakasympäristöjä. Emme kuitenkaan pysty valitettavasti arvioimaan asiakkaan palvelinten sisään mitä siellä ajetaan jotenka saattaa olla mahdollista että käyttämänne toiminto ei toimi oletetusti. Tämä kuitenkin pitäisi korjaantua palvelimen uudelleenkäynnistyksellä.

Odotamme vielä tarkkaa selvitystä ongelman juurisyystä, mutta se ei ole enää kiireellinen luokitukseltaan ja saattaa mennä seuraaville päiville.